مقالات

مقایسه محصول سه دوربین کیوب هایکویژن/تی وی تی/شیائومی


شیائومی
آخرین ورژن تولید شده با رزولوشن 1080P را منتشر کرد ( همان ورژن SXJ02XM ورژن جدید با نام SXJ02ZM )

حداکثر رزولوشن تا 1080P با کیفیت تصویر واضح ، دارای عکسبرداری گسترده و زاویه 130 درجه این دوربین با LED های 940NM قادر به ضبط در شب (تاریکی) است.

این دوربین همچنین نقاط مرده در ضبط را کاهش میدهد و با قابلیت (Wide Angle) میدان دید وسیعتری ارائه می دهد. حتی این دوربین برای برقراری ارتباط مستقیم به میکروفن و بلندگوی داخلی مجهز می باشد.

ذخیره اطلاعات نیز نسبت نسخه قبلی افزایش یافته است ، جایی که می توان از اسلات میکرو اس دی برای ذخیره حداکثر 64 گیگابیت استفاده کرد و برای سطح بالاتری از امنیت داده های خود را مستقیما در NAS storage یا Cloud storage ذخیره کنید.

دوربین مداربسته کیوب تی وی تی C12

حداکثر رزولوشن تا 1080P  و لنز فوق العاده 2.8 میلی متر و  زاویه 116.6 درجه این دوربین .

این دوربین دارای قابلیت ROI می باشد ROI کمک می کند کیفیت مناطق خاصی از تصویر حفظ شود. این نوع دوربین دارای برد مادون قرمز تا 10 متر می باشد و دارای باند وای فای 2.4 تا 2.4835 میباشد ضبط تصاویر با 25 فریم صورت میگیرد.

از دیگر قابلیت های دوربین به DWDR میتوان اشاره کرد که با استفاده از نرم افزار ، تصاویر واضح را حتی در شدت های مختلف نور ارائه می دهد. TVT C12 دارای قابلیت BSI میباشد که در دوربین کار جبران خسارت نور پس زمینه  یا تناسب نور پس زمینه را انجام میدهد

 

دوربین مداربسته کیوب هایکویژن

حداکثر رزولوشن تا 1080P  و لنز عریض 4 میلی متر و  زاویه 85 درجه این دوربین .

دارای WIFI دو بانده 2.4 و 2.4835 میباشد .

این دوربین نیز مانند TVT از قابلیت  DWDR میتوان استفاده کرده که با استفاده از نرم افزار ، تصاویر واضح را حتی در شدت های مختلف نور ارائه می دهد.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *