مقالات

تکنولوژی استارلایت

در این مقاله به فناوری استارلایت می پردازیم

کمپانی هایی که از این تکنولوژی استفاده می کنند در صفحه محصولات نمایش داده می شوند – برندهای دوربین مداربسته هریک از اصطلاحات خود برای دید رنگی در شب استفاده می کنند .

دوربینهای استارلایت دید در شب را در شرایط کم نور بهبود می بخشند و چیزهایی را می توانید ببینید که چشم غیر مسلح قادر به دیدن آن نیست ، وقتی سطح نور زیر ۲۰ لوکس می رسد چشم انسان اشیا را تشخیص نمی دهد ، دوربین های استارلایت به دلیل حساسیت فوق العاده (حسگر نور ستاره) تصویر واضح تری در شرایط ۰ لوکس ارائه می دهد و این موضوع برای تشخیص چهره انسان و پلاک خودرو کافی است .

دید در شب رنگی در مقابل دید شب سیاه و سفید :

وقتی هوا تاریک می شود یعنی دلایلی وجود داشته که نور ستاره به درستی به دوربین نمی رسد دوربین به صورت اتوماتیک روی تصویر سیاه و سفید می رود ولی همین تصویر سیاه و سفید به دلیل سنسورهای قوی که در دوربین استفاده شده است تصویر واضح تری در شب ارائه می دهد.

استارلایت و کمپانی مایلسایت:

فناوری پریمیوم استارلایت : استفاده از سنسور 1/1.8 اینچی مایلسایت از سنسور Starvis Sony استفاده می کند، سنسور بسیار حساس به نور 1/1.8 اینچی که برای ثبت تصاویر اشباع و واضح حتی در محیط های تاریک بسیار ایده آل است.

کاهش نویز دیجیتال سه بعدی : 3D Digital Noise Reduction
تعبیه شده در دوربین های مایلسایت رنگ تصاویر را نیز بازیابی می کند.

استارلایت و کمپانی داهوا:

هنگامی که حالت شب فعال می شود ، فیلتر IR جدا می شود و اجازه می دهد نور مادون قرمز و همچنین نور مرئی به سنسور تصویر برسد .بسیاری از دوربین های داهوا از حسگر Cmos – Sony Starvis استفاده می کنند.

دیافراگم میزان نوری را که از لنز عبور می کند و به بدنه سطح حساس به نور می تابد را کنترل می کند ، دوربین های داهوا دارای حداکثر دیافراگم F/2.2 هستند .

استفاده از سنسور Sony Starvis در برابر حسگر Exview HAD CCD محیط را روشن می کند. فناوری استارلایت داهوا عملکرد خوبی در نور کم برای حداقل روشنایی 0/008 تا 0/009 را ارائه می دهد.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *