دزدگیر اماکن, مقالات

دزدگیر باغ

امنیت باغ با دزدگیر راهکاری مناسب برای مالکین :

استفاده از دزدگیر برای محیطی به مانند باغ ویلاها و به طور کلی محیط هایی که کمتر از امکانات شهری برخوردار هستند دارای چالش های زیادی است که مالک را از انجام این کار پشیمان می کند اما استفاده درست از دزدگیر و راهکارهای مناسب کمک می کند تا امنیت و آسایش در این مکان حاکم شود.
از امکانات دزدگیر به اتصال آن به وسایل برقی که جریان برق کمی دارند به مانند لامپ ها اشاره کرد که این کار  با روشن کردن از دور با موبایل به صورتی که آشکارساز در محیط چیزی را ببینید نیز صورت می گیرد.

آبیاری قطره ای

مدیریت محصولات کشاورزی و دور بودن محیط از ما از دیگر چالش هایی است که با آن مواجهیم ، اتصال دزدگیر با استفاده از رله های آن به آبیاری قطره ای نیز از دیگر راهکارهایی است که پیشنهاد میکنیم.

اتصال به پنل خورشیدی

گاهی ما در محیط هایی هستیم که با مشکل برق مواجهیم ، استفاده از پنل خورشیدی یکی از بهترین راه کارها برای چنین محیطی است که با هزینه کم برای این دستگاه میتوان آن را اجرایی کرد.

بیم دتکتور

استفاده از بیم دتکتورها برای امنیت محیط یکی از راه حل هایی است که از آن برای دیوارها استفاده میشود ، البته بدلیل نامرغوب بودن بیم های دزدگیر بیشتر استفاده از هوش مصنوعی دوربین مداربسته را پیشنهاد میکنیم.
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *