مقالات

کمپانی دوربین مداربسته TVT

دوربین مداربسته TVT را می توان برای سناریوهای مختلفی استفاده کرد.

دوربین های تی وی تی به 4 سری در دسته دوربین های آی پی تقسیم می شوند.

TVT علاوه بر دوربین های پلاک خوان (License Plate Recognition) و دوربین های تشخیص چهره (Face Recognition) و تشخیص هوشمند (Perimeter Alarm) در سری هایی دیگر نیز عرض اندام کرده است.

TVT دوربین های مداربسته خود را در 35 کشور در جهان به فروش می رساند. 

سری A3-PA :

جهت تجزیه تحلیل ویدئو همانند شناسایی وسایل نقلیه – موتورسیکلت و افراد استفاده می شود و از هشدارهای کاذب ناشی از برف و باران وحیوانات جلوگیری می کندو در پروژه های بزرگ و متوسط استفاده می شود .

سال 2020 شرکت TVT وارد فاز جدیدی از تکنولوژی هوش مصنوعی در بالاترین رزولوشن سری 4K یعنی سری S Series شد.

سری M :

سری M دسته پیشرفته و ویژه TVT می باشد ، در استفاده از آن جهت صرفه جویی در زمان و هزینه از روشی استفاده شده تا نصب آسان تری در استفاده از آن روبرو می شویم. همچنین دوربین های سری M از الگوریتم ساختار ویدئویی پشتیبانی می کند.
TD-6424M3

دوربین پاناروما:

دوربینی دارای چندین لنز برای محیط های عمومی با چهار تکه لنز 2 مگاپیکسل دارای سنسور استارلایت ، دارای الگوریتم ساختاری پاناروما که می تواند چهره های انسان را زمانی که تراکم بالاست شناسایی و ردیابی کند ، این دوربین هنگام عبور (قابلیت تشخیص نفوذ – تشخیص عبور از خط)  تمامی آلارم ها را فعال میکند تا از ایمنی نقطه اطمینان حاصل شود.

محصولات حرارتی :

دارای بدنه سیاه و سفید هستند که توانایی این را دارند  در یک زمان مشخص حرارت را تشخیص دهند.
دوربین های حرارتی TVT دارای دقتی تا °0.5 ± سانتی گراد هستند و اگر با کالیبراسیون سیاه آن استفاده کنید تا °0.3 ± سانتی گراد را پاسخ می دهد.
4.1/5
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *