فناوری

Ajax Systems محصولات سیمی فیبرا را در رویداد ویژه معرفی کرد

در 12 آذر ماه ، Ajax Systems محصولات قابل توجهی را به سیستم‌های امنیتی بی‌سیم خود ارائه کرد و فیبرا (یک فناوری پیشگامانه و سیمی با خط تولیدی به همین نام) را معرفی کرد . نمایندگان این شرکت اولین پنل کنترل هیبریدی Ajax را نشان دادند، نسخه های هاب جدید را با پشتیبانی از 4G معرفی کردند و چند محصول را برای بازارهای محلی به نمایش گذاشتند.
ارائه امسال توسط شرکا و کاربران بیش از 150 کشور مشاهده شد. این رویداد آنلاین به طور همزمان به 14 زبان پخش شد: اوکراینی، انگلیسی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، هلندی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، ترکی، عربی و یونانی.

فیبرا (Fibra): یکی دیگر از پیوندهای اکوسیستم آژاکس

یکی از رایج‌ترین درخواست‌های متخصصان صنعت، سیستم امنیتی هیبریدی است. ترکیب سیم و رادیو به شما این امکان را می دهد که امکانات بزرگ و صنعتی را پوشش دهید. مهندسان آژاکس بر روی فناوری ای تمرکز کردند که تجربه کاربر بی سیم را به ارث می برد. تخصص توسعه یافته از سال 2011 منجر به فیبرا می شود.
خط جدید سیمی دستگاه های فیبرا تمام مزایای خط بی سیم Jeweller را به ارث برده است. انتقال داده رمزگذاری شده و محافظت شده در برابر خرابکاری، برد بی سابقه و بهره وری انرژی، کنترل و نگهداری از راه دور، سریع ترین نصب ممکن – همه چیزهایی که کاربران در مورد سیستم های Ajax دوست دارند.
پروتکل ارتباطی فیبرا (Fibra) عملکرد روان سیستم و بالاترین بهره وری انرژی را تضمین می کند. به لطف آن، آشکارسازها ده ها میکرو آمپر مصرف می کنند که 100 برابر کمتر از میانگین صنعت برای آشکارسازهای سیمی دیجیتال است. چنین مصرف انرژی کم باعث می شود دستگاه های بیشتری در یک خط متصل شوند و اتصالات سیمی طولانی تری را ممکن می کند.
یکی دیگر از جنبه های انقلابی فیبرا نصب آسان دستگاه های سیمی است. با فیبرا، می‌توانید از هر ترکیبی از دستگاه‌ها در یک خط استفاده کنید: یک (detector) آشکارساز یا ده‌ها (detector) آشکارساز، آژیر یا صفحه‌کلید مختلف را وصل کنید. با طول خط 2000 متر، آژاکس می تواند حتی یک ساختمان چند طبقه را پوشش دهد.
اولین نسخه فیبرا شامل نه دستگاه است که تقریباً به طور کامل خط بی‌سیم را کپی می‌کنند:
MotionProtect، MotionProtect Plus، DoorProtect، DoorProtect Plus، GlassProtect، CombiProtect، KeyPad، HomeSiren، StreetSiren

Hub Hybrid: همکاری فناوری های سیمی و بی سیم

به طور خاص برای خط تولید فیبرا، هاب جدیدی توسعه یافت که از آشکارسازهای سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند. Hub Hybrid اجازه می دهد تا 100 دستگاه را با هر نسبت سیم به بی سیم متصل کنید. با آنتن‌های Jeweller و Wings داخلی و 8 ورودی باس فیبرا، تقریباً تعداد نامحدودی پیکربندی سیستم دارید. ساخت یک توپولوژی ستاره با هر تعداد دستگاه در یک خط، یا استفاده از هشت خط به عنوان  زون ساده آسان است. 
هاب جدید دارای 3 کانال ارتباطی – 2 اسلات برای سیم کارت و یک پورت اترنت است. اگر یک کانال ارتباطی از کار بیفتد، هاب فوراً به کانال دیگر تغییر خواهد کرد. دو نسخه در دسترس خواهد بود: با مودم 2G و مودم 2G/3G/4G (LTE).
Hub Hybrid برای سفارش در سه ماهه اول سال 2022 در دسترس خواهد بود.

سایر اطلاعیه ها

علاوه بر خط فیبرا از دستگاه های سیمی، سیستم آژاکس تعدادی از محصولات جدید را نیز در این ارائه ارائه کرد. آنها عبارتند از:

نسخه جدید Hub 2 با مودم 4G برای مناطقی که 2G در دسترس نیست.

توسعه دهنده برد ReX 2 با پشتیبانی از تأیید عکس و اتصال اترنت برای تأسیسات بزرگ و صنعتی که تداخل بتن یا فولاد دارند.


یک ماژول vhfBridge برای تحویل زنگ فوری بدون اینترنت که در شهرهایی با اتصال اینترنت ناپایدار، کوه‌ها، ذخایر طبیعی یا مناطق بیابانی استفاده می‌شود.


یک سوکت هوشمند (نوع G) برای انگلستان و سایر مناطقی که از دوشاخه نوع G استفاده می شود.

یک ماژول ادغام MultiTransmitter با پشتیبانی از 2/3EOL که امکان اتصال آشکارسازهای مختلف را فراهم می کند.

در میان ویژگی های جدید، عملکرد عکس بر اساس تقاضا نیز اعلام شد که توسط آشکارسازهای سری MotionCam پشتیبانی می شود. این ویژگی در خط تولید جدیدی که در سه ماهه اول سال 2022 منتشر خواهد شد در دسترس خواهد بود. بنابراین هر دو نسخه – با و بدون پشتیبانی عکس بر اساس تقاضا – در بازار در دسترس خواهند بود.
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *