دوربین های مدار بسته, مقالات

پنج مزیت استفاده از دوربین مداربسته چه چیزهایی هستند؟

پنج مزیت استفاده از دوربین مداربسته :

1 -Deterrence( باز دارندگی) :
گاردین اولین دلیل برای بازدارندگی سارقان را وجود دوربین مداربسته اعلام کرده است ، این تحقیقات با کمک بیمه op-co صورت گرفته است .

Detection -2 (تشخیص ) :
استفاده از قابلیت PIR Detection – passive infra red – beam detector – termal heat – AI
در بعضی از اماکن هم ، اپراتور سیستمی حضور دارد که به محض فعال شدن اعلان های هشدار شروع به چک کردن تصاویر دوربین مداربسته می کند و در پاسخ اپراتور با اطلاع دادن به انتظامات و پلیس از سرقت جلوگیری می کند.

3 -Prerention( پیشگیری) :
وقتی شخصی در محیط غیر مجاز حضور پیدا میکند یکی از چیزهایی که مانع از پیشرفت بیشتر سارق می شود استفاده از هشدار صوتی است که مانع از پیشرفت بیشتر سارق می شود .
استفاده از هشدار صوتی است که عامل بازدارنده دارد ، بدون راه اندازی هشدار صوتی ، تصاویر دوربین مداربسته فقط کار ضبط و گرفتن پشتیبانی از گذشته را انجام می دهد.

4 -Response Emergency(واکنش اضطراری):
دلیل اصلی هشدارهای کاذب عبارت اند از تجهیزات معیوب – مشکالت منبع تغذیه – خطای انسانی – باز شدن در پنجره ها – نصب نادرست تجهیزات – مسائل زیست محیطی باد و حیوانات و حشرات می باشند ، کلیه این خطاهای سیستمی باعث ایجاد ناکارآمدی سیستم های امنیتی می شود ولی با استفاده از یک دوربین مداربسته بروز شده می توان تمام این مشکالت را حل نمود.

5 -police investigation & prosecution evidence (کمک به تحقیقات پلیس و داشتن شواهد) :
آیا می توان از تصاویر دوربین مداربسته برای ار ائه به پلیس استفاده کرد ؟ بله ، فیلم دوربین مداربسته می تواند به پلیس در کمک به رسیدگی به جنایات بسیار کمک کند و در شرایطی نیز می تواند به عنوان مدرک در تعقیب کیفری مورد استفاده قرار گیرد .

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *